2 תשובות
אם זה יעשה לך ממש טוב אז בכיף תעשי ניתוח
זה יהיה די מפגר.
כמו שכתבת, מחמיאים לך עליו הרבה, כלומר בעיני לא מעט אנשים שאת מכירה האף שלך יפה.
וחוץ מזה, את לא צריכה להיראות כמו דוגמנית.
ואת צריכה להיות שלמה עם עצמך, לא משנה באיזה גודל האף שלך. את יכולה לעשות, לא ימנעו ממך, אבל לדעתי זה מיותר.