6 תשובות
בהצלחה.
חח בהצלחה..
בהצלחה! (:
בהצלחה תבואי עם ביחטון ותראי להם מה את שווה ביץ;-)
בהצלחה!:)
אני מציעה לך ללכת לישון עכשיו כדי לקום מחר בבוקר למבחנים לא עייפה (אלא אם כן המבחנים בצהריים)