6 תשובות
בהצלחה.
בהצלחה (:
חח בהצלחה..
בהצלחה! (:
בהצלחה תבואי עם ביחטון ותראי להם מה את שווה ביץ;-)
בהצלחה!:)
אני מציעה לך ללכת לישון עכשיו כדי לקום מחר בבוקר למבחנים לא עייפה (אלא אם כן המבחנים בצהריים)
אני מציעה לך ללכת לישון עכשיו כדי לקום מחר בבוקר למבחנים לא עייפה (אלא אם כן המבחנים בצהריים)
באותו הנושא: