7 תשובות
אני לא מתחברת לסיפורים כאלה, אבל את כותבת טוב.
אני לא אוהבת סיפורים שאהבה זה הדבר העיקרי שקורה בהם, אבל בכל אופן את באמת כותבת יפה וזה חשוב
תאמת נורא הפריע לי הנקודות מבט האלו.. זה לא כ"כ מקצועי וזה.. אני מצטערת אם העלבתי או משהו לא באתי בכוונה לפגוע אבל יש דרכים יותר טובות מהחלפת נקודות מבט כל שניה, כמו פשוט לכתוב בגוף שלישי.. עוד פעם אני לא רוצה להעליב אני רק מנסה לעזור.
שואל השאלה:
אנונימית את לא יודעת כלום. תודה כל השאר
אנונימית
שואל השאלה:
אולי תפתחו דף בmy pen ותגיבו לי חח
אנונימית
וואי תמשיכי, אולי תכתבי את זה בוואטפד? יהיו לך הרבה יותר קוראים...
אנונימית
את יכולה להמשיך? אני במתח
אנונימית