4 תשובות
אם היא לכלכלה עליך כנראה שהיא לא היתה חברה אמיתית. תמצאי אנשים אחרים להסתובב איתם
כלום, הייתי ממשיכה כרגיל, לא הייתי מחדשת איתה קשר. אני לא צריכה "חברה" שלא מכבדת אותי ואומרת עלי דברים לא יפים.
לי הייתה חברה טובה מגיל 7 עד גיל 25 וניתקתי ממנה קשר בגלל הצטברות של דברים שנמאסו עלי, אנשים משתנים, האופי שלה השתנה, סדרי העדיפויות שלה השתנו, הדיבור, ההתנהגות... הריבים הפכו להיות מפעם בכמה חודשים לפעם בכמה ימים. קורה. בכל מקרה חברות טובות לא אמורות ללכלך אחת על השניה ואת לא אמורה להיות חברה של מישהי שגורמת לך להפגע או שחושבת עליך דברים רעים. זה לגיטימי שגם חברות ארוכת שנים לא תשרוד כאשר אדם משתנה.
מתרחקת ממנה
באותו הנושא: