6 תשובות
אל תבריזי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת ללכת לשח
אני לא מסוגלת ללכת לשח
אנונימית
למה את לא מסוגלת? יש בעיה כלשהי?
למה את לא יכולה ללכת?
מישהו מציק לך?
מישהו מציק לך?
שואל השאלה:
לא מציקים לי יש לי חברים והכל די רגיל
אבל קשה לי אני כל בוקר בוכה שעות לפני שאני הולכת ואני הולכת יום ויומיים מזועזעת בבית מה שחוויתי
קשה לי אבל כשאני שם לא כזה קשה ליובל אני לא מסוגלת
אם אני אישור אני יודעת שיהיו לי חיים לא כמו שאני מצפה אז אני לא רוצה לנשור אבל אני רוצה להיות נורמאלית
לא מציקים לי יש לי חברים והכל די רגיל
אבל קשה לי אני כל בוקר בוכה שעות לפני שאני הולכת ואני הולכת יום ויומיים מזועזעת בבית מה שחוויתי
קשה לי אבל כשאני שם לא כזה קשה ליובל אני לא מסוגלת
אם אני אישור אני יודעת שיהיו לי חיים לא כמו שאני מצפה אז אני לא רוצה לנשור אבל אני רוצה להיות נורמאלית
אנונימית
אולי תנסי לפרוק למישהו, מה גרם לך לבכות בבוקר? ומה קרה לך בבית?
באותו הנושא: