8 תשובות
אל תנסי לחשוב על משהו אחר, זה יידוע שתחשבי עליו עוד יותר ברגע שתהיי לבד, פשוט תני לזמן לזרום, רק אל תיכנסי לדיכאונות בגללו וכאלו:)
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה:)
אוקיי תודה רבה:)
אנונימי
כמעט כולם עוברים את זה הזמן יעשה את דלו תצאי עם חברות תשמעי שירים יפים תעשי דברים שאת אוהבת שיגרמו לך לא לחשוב עליו
שלו**
תכירי בנים חדשים. תנתקי אותו מהצ'אט בפייסבוק אל תיכנסי אליו לקיר אפילו אם את יכולה להסיר אותו מהחברים כדי לא לראות פירסומים שלו ולאט לאט שכחי ממנו
זה לא כזה פשוט - עברתי את זה.
אני יודעת שזה לא כל כך מנחם, אבל אני לא בטוחה שאת תשכחי אותו אי פעם.
מה שכן - עם הזמן פשוט האהבה והמחשבה עליו נחלשות עד שישאר לך רק זיכרון.. (:
אני יודעת שזה לא כל כך מנחם, אבל אני לא בטוחה שאת תשכחי אותו אי פעם.
מה שכן - עם הזמן פשוט האהבה והמחשבה עליו נחלשות עד שישאר לך רק זיכרון.. (:
שואל השאלה:
אני לא מצליחה!: ( (
אני לא מצליחה!: ( (
אנונימי
חושבת על משהו אחר
באותו הנושא: