יש לי חברה שאם אני לא רוצה משהו היא חייבת לדעת למה וחייבת לקחת הכל אישי. תמיד אני צריכה להתנצל אם עשיתי משהו לא לטעמה, כשהיא גם עושה דברים מעצבנים ואני לא שופטת אותה בצורה מציקה כזו כי אני יודעת שלפעמים פשוט לא מתחשק ואני משחררת. אבל לי? לי אסור!!חייבת לה הסברים. מה זה כל כך מעניין אותה?! יש לכם חברים שנכנסים לכם לפרטים הכי פרטיים שלא בא לכם לשתף ? יש לכם עצות ?