5 תשובות
לבנות היא התכוונה, ברוק זה לבנים, לא? ולדתי שם יפה זה- קלייר, איימי, אוונג'לין
אנונימיתת
היילי
רובין (האהוב עלי)
קאסי (cassie)
רוקסן
ג'יליאן
אליזבת
מיה (לא מאיה)
אנונימית
ברוק (שם מושלם)
אנג'ילינה...