9 תשובות
חח שרוטונים
נובי גוד זה לא בן אדם זה הקריסמס
נובי גוד זה שנה חדשה בעיברית. מה אנטישמי מהה.
אנונימי
נובי גוד זה "שנה חדשה" ברוסית (כמו new year באנגלית), שנה חדשה לא יכולה להיות אנטישמית
סילבסטר היה אנטישמי
סילבסטר היה.
סילבסטר לא היה אנטישמי.


פורים היה
אנונימי
סילבסטר היה אנטישמי נובי גוד זה שנה חדשה ברוסית ודד מרוז (סנטה של הרוסים) ממש לא היה אנטישמי למה השאלה כל כך מטוטמטת
נובי - חדש
גוד - שנה

איפה הבן אדם פה?-. זה חג של רוסים לכבוד השנה החדשה ואין קשר לכריסמס. וזה לא אותו סנטה! וגם לסבא של הרוסים יש עוזרת כזאת ששכחתי את השם שלה.

בקיצור את מתכוונת לסילבסטר ואני לא מאמינה שעניתי על זה כי זה נשמע כמו ספאם והלכו לי שלוש דקות מהחיים
אנונימית