13 תשובות
כל הקטע בפורים זה להתחפש אז... לא...
שואל השאלה:
אבל בחיים לא ראיתי אף אחד מתחפש לאנימה בפורים
(וערכתי את השאלה)
כל הקטע בפורים זה להתחפש.. אני לא חושב שדמות אנימה גם כן נחשב כסוג של תחפושת...
זה פורים! אפשר לעשות ולהתחפש למה שבא לך!
ראיתי מישהי שהתחפשה לדמות מפוקימון, זה נחמד
למה לא?! לא רואה בעיה בזה.


לאיזה דמות את רוצה להתחפש?
אני כן ראיתי, אני אולי אתחפש השנה בפעם הראשונה ואחרונה מזה 6 שנים לג'וטארו מג'וג'ו~
שואל השאלה:
^למישהו משדי טוקיו, שכחתי איך קוראים לו xd
זה אחלה תחפושת נו
אני תמיד התחפשתי לדמויות אנימה ונהניתי
למי אכפת נו זה פורים אין דבר כזה מוזר בפורים
לגמרי סבבה, ידיד טוב שלי התחפש לקאנקי מטוקיו גול בבית ספר ועזבי שרק החברים שרואים אנימות זיהו אותו חח
שואל השאלה:
אוף אני רוצה לתת כל-כך הרבה פרחים:(
לא הוגן שאפשר רק שלוש
אני התחפשתי פעמיים במשך שנתיים לדמות מאנימה, זה ממש מגניב.
מגניב, רציתי להחפש לדמות מאנימה לפני שנתיים:)