5 תשובות
הייתי בוחרת להתנדב כאן
זה תלוי. אני לא יודע איך אפשר להתנדב פה כי אין מעסיק וזה לא משהו פיזי מחוץ לבית למשל אני הולך למקום של אומנות רחוב וזה נחשב בהתנדבות ואני אוהב את זה אז נראלי הייתי ממשיך פה.
זה היה יכול להיות לי יותר הגיש כי לצערי אני מבזבזת כאן המון זמן... חחח
** אבל לדעתי ההתנדבות יותר מהנאה כשהיא מחוץ לבית ככה מכירים אנשים חדשים נחשפים לעוד דברים ולדעתי תורמים יותר...
** אבל לדעתי ההתנדבות יותר מהנאה כשהיא מחוץ לבית ככה מכירים אנשים חדשים נחשפים לעוד דברים ולדעתי תורמים יותר...
כאן למה גם ככה אני מכורה לפה
לא חושבת שהייתי מתנדבת פה, אני פחות אוהבת להיות בטלפון, אני נמצאת בלהקה ואלך גם להתנדב במדא זה מספיק בשבילי)
באותו הנושא: