4 תשובות
בטח..! אני ככה.. ;)
אנונימית
חח כןן ככה אני בחיים לא הייתי שם ויש לי שיניים ישרות ולבנות ובריאות הכי חשוב
למה לא? יש לה מזל גדול...
כן, ככה אני (:
אנונימית
באותו הנושא: