5 תשובות
לאכול יותר בריא
לא. שוב פעם, אנורקסיה זו לא הדרך, אולי דרך להרוג את עצמך.
ספורט ותזונה, אין דרך קסם שתוריד 4 קילו
לאכול בריא
תאמת יש ערכה כזאת שיש בה ספריי מצמחים טבעיים ומרססים שלוש פעמים ביום רבע שעה לפני ארוחה וככה את אוכלת בדיוק מה שהגוף צריך ואז את לא רעבה יותר, אנשים ירדו 15 קילו איתה! אני בעצמי ירדתי 8 וחצי קילו. הדבר הכי טוב זה שבשבוע לפחות 3 קילו את יורדת, רק שהערכה עולה בסביבות 1000-800 שח. בהצלחה
אנונימיתל'ה
באופן כללי לא מאוד מומלץ "לעשות דיאטה". יש דבר שנקרא אורח חיים בריא, והוא כולל בתוכו תזונה נכונה, פעילות גופנית, שתייה מרובה, שינה נכונה ועוד.
ביום מומלץ לאכול 6 ארוחות- 3 עיקריות ו-3 ביניים.
את יכולה לדוגמא לאכול:

בבוקר: פיטנס עם חלב 1%/דייסת קוואקר/יוגורט עם גרנולה וסילאן או דבש.
בהפסקת 10: סנדוויץ' מלחם קל או מלחם מלא עם ממרח כלשהו (גבינה, חומוס וכו') וירקות ליד/חביתה וסלט.
בערך ב-12 נגיד: פרי/יוגורט 0%.
ארוחת צהריים: כוס פחממה (פתיתים, פסטה, תפוח אדמה, תירס וכו'), חלבון (חזה עוף, קציצות, שניצל (עדיף בלי פירורי לחם כי זה משמין) וכו') וירק (מבושל או חי).
אחרה"צ: פרי/יוגורט 0%.
ערב: ביצה (אם לא אכלת ביצה בבוקר), גבינה דלת שומן וירקות.

התפריט הזה הוא תפריט שמייצג תזונה נכונה ומאוזנת, אך במידה ואת באמת רוצה לאמץ אורח חיים בריא מומלץ להיפגש עם דיאטנית שתתאים לך תפריט, כי הגיוון בארוחות חשוב מאוד לתהליך.
בנוסף לתזונה מומלץ להתאמן (בצורה מתונה) 3-4 פעמים בשבוע (אימון של שעה), לישון 6-8 שעות בלילה ולשתות 8-12 כוסות מים ביום.
בעזרת אורח החיים הזה אני בטוחה שתצליחי לרדת במשקל ולהתחטב בצורה נכונה ובלי לגרום לעצמך נזק, ובנוסף להרגיש בריאה ועירנית יותר.

מקווה שעזרתי:)