התחברות
הרשמה
מישהו יודע מה יש עכשיו עם הטסטים? בפברואר יהיו טסטים?
20 בינואר 2018, 10:14
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
תשובה אחת
כן (?)
יש טסטים רגיל עכדיו גם..
a
almighty
באותו הנושא:
על מה להקפיד בטסט - היי, לכולם אני עכשיו לומד נהיגה וקרוב לטסט מישהו יודע ומכיר איזה דברים ניכשלים בטסט מימה צריך הכי הרבה גם להיזהר?
בוקר טוב!:) מישהו יודע בבקשה כמה משלמים אגרה לטסט?:)
אני שיעור חמישי בלימודי נהיגה ואני לא יודע באיזה קצב להתקדם עכשיו בגלל השביתה בטסטים.. לדעתכם שיעור בשבוע זה סבבה?
עלות טסט פנימי לעומת שיעור נהיגה רגיל - מישהו יודע אם טסט פנימי אצל המורה לנהיגה עולה יותר משיעור רגיל?
היה לי טסט, עכשיו השאלה אם הבוחן כמעט ולא דיבר כל הטסט זה סימן לא טוב?
האם הטסטר יודע כמה טסטים עשיתי? יש לי עוד מעט טסט רביעי, ובשלושה טסטים נכשלתי, והאם הם מרחמים?
נכשלתי בשלושה טסטים אני מרגישה כאילו אני לא יעבור אף פעם טסט וכל טסט שיהיה לי אני יכשל, מישהו יכול לעזור לי לשנות את החשיבה ולגרום לי שאני יעבור?
המורה שלי אמר שאני עושה טסט החודש (שני) והוא לא אמר לי מתי והוא יודע מתי הטסטים קורים, כדי לשאול אותו מה עם הטסט?
לנהוג ללא טסט - אחרי ששילמתי את האגרה של הטסט כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?
מה עושים אחרי הטסט?- עברתי טסט, עכשיו אמרו לי ללכת למשרד הרישוי (אני גר באשדוד), מה אני צריך לקחת לשם?
הטסטר מעיר באמצע הטסט הערות או שהוא כותב על דף ובסוף הטסט יודעים?