10 תשובות
תלוי בגילאים
אם את אוהבת אותו והוא אוהב אותך זה טבעי שתרצו להביע את האהבה הזאת דרך נשיקה אני לא רואה סיבה שזה יהרוס משהו ומפתיע אותי שהוא לא יזם את זה עדיין בכל מקרה חכי לרגע המתאים ואז תראי נכונות ואם יש זרימה לכי על זה
שואל השאלה:
עצם זה שהוא לא יזם עדיין אולי מצביע על משהו? אני קצת בלחץ
אנונימית
איך את יודעת שהוא אוהב אותך? היו לכם רגעים אינטימיים שהייתה לו הזדמנות והוא לא ניצל אותה? יתכן גם שהוא ביישן או לא בטוח שאת רוצה אותו
שואל השאלה:
הוא אמר לי, כמה פעמים. פשוט הסיכוי שיתפתח מזה משהו רציני הוא קלוש (כמעט 4 שנים הפרש) מרגיש כאילו הוא קטן ממני ולא אני הקטנה יותר
אנונימית
בני כמה אתם? ו 4 שנים זה כלום
שואל השאלה:
4 שנים זה כלום כששניכם חוקיים. זה לא המצב לצערי
אנונימית
בני כמה אתם?
אני יגיד ככה "אנונימית" שבמקרה איתי בפרטי עכשיו וקצת קצת הובכה שעליתי על השאלה שלה, את מתוקה את מלאך אני חולה עליך אני חושב עליך מלא אבל המצב שלנו גם מפעט הגיל שזה הבעיה הכי גדולה לא מאפשרת להתקדם, את בנדם מרתק מעניין אוהב מה שאני אוהב ובאמת לא יכולתי לייחל לעצמי להכיר בנדם יותר טוב ממך..
שרוף עליך בנשמה <3
האהבה תנצח הכל בסוף פשוט תחכי והזמן יעשה את שלו... הכל בידי אלוהים רק הוא מחליט.. ואם אפשר פרח תודה