9 תשובות
מתנשא... יש כאלה
שואל השאלה:
לביצית של הכיתה הוא מתייחס יפה וצוחק איתה כי היא יותר עם בטחון ממני אז למה להיות ילד קטן ולשפוט? זה שאין לי בטחון כמוהה ואני לא צועקת על ילדים לא מגיע לי כבוד?
לביצית של הכיתה הוא מתייחס יפה וצוחק איתה כי היא יותר עם בטחון ממני אז למה להיות ילד קטן ולשפוט? זה שאין לי בטחון כמוהה ואני לא צועקת על ילדים לא מגיע לי כבוד?
אנונימית
התשובה בגוף השאלה
ועוד החמאתי לו שהוא בוגר בשנה שעברה שאף אחד לא שם עליו שהיה ביישן.. לא מבינה למה להתנהג ככה
יצא לי להיתקל בכמה כאלה, סנני אנשים כאלה הם לא ראויים לחברה כמוך.
זה גם לא שאני מוזרה או מכוערת, אני נראת טוב ויש לי מודעות עצמית לא בקטע של להשתחצן, אז מה כבר הקטע שלך?
*פורקת כי נפגעתי סלחו לי*
*פורקת כי נפגעתי סלחו לי*
את ענית לעצמך.. הוא היה ביישן בשנה שעברה.. הוא מתנהג ככה, כי אין לו ביטחון והוא מנסה לרכוש והדרך שלו לעשות את זה, היא להתחבר לכאלו שיש להם עודף ביטחון וגם אם היא הביצית של הכיתה... ככה הוא מרגיש שהוא יצליח להיכנס לחברה... אל תתרגשי ממנו.. הוא לא שווה את זה.
הייתי מסננת אותו רצח חחח במקומך הייתי כל כך צינית אליו שזה פוגע
אנונימית
אני מכירה כאלה מקרוב תאמיני לי
וזה שהוא מתנהג ככה זה רק אומר שלו אין ביטחון והוא מנסה להוריד אנשים למטה כדי להעלות את עצמו
וזה שהוא מתנהג ככה זה רק אומר שלו אין ביטחון והוא מנסה להוריד אנשים למטה כדי להעלות את עצמו