12 תשובות
ראית רק דוגמה אחת לחילונים שהם קיצונים ומפגרים
אנחנו לא כאלה, לפחות רובנו לא
אנחנו לא כאלה, לפחות רובנו לא
תקשיבי, חילונים זה לא שונה מחרדים חוץ מהרבה דברים... סתם צוחקת. אלה שראית פעם הם לא כמו כולם זה כמו שאני אגיד שכל הערבים מחבלים אבל זה ממש לא נכון.
אנונימית
כשהייתי בכיתה ב', יצא לי לראות חרדי מאונן ברחוב._.
זה לא אומר שכל החרדים הם כאלו, זה מה שאת צריכה להגיד לעצמך על חילונים.
גם אני מפחדת מאנשים כשהם בקבוצות ואני לבד, אבל את צריכה להרגיע את עצמך ולהגיד לעצמך שלא כולם אנשים רעים, ואל תתקרבי לאנשים שאת מפחדת מהם לא משנה אם הם חילוניים או חרדים
זה לא אומר שכל החרדים הם כאלו, זה מה שאת צריכה להגיד לעצמך על חילונים.
גם אני מפחדת מאנשים כשהם בקבוצות ואני לבד, אבל את צריכה להרגיע את עצמך ולהגיד לעצמך שלא כולם אנשים רעים, ואל תתקרבי לאנשים שאת מפחדת מהם לא משנה אם הם חילוניים או חרדים
אנונימית
הם לא מפחידים... אולי ראית ערסים
תראי את נפלת על חבורה ספציפית ממש מגעילה ורעה בלשון המעטה את פשוט צריכה להבין שלא כולם ככה ושאין שום סיבה שיפגעו בך
זה שראית אנשים חילונים מרביצים לאנשים אחרים לא אומר שכל החילונים ככה, מי שראית זה בטח סתם ערסים.
זה כמו שיש מלא סיפורים על חרדים שאונסים שזורקים אבנים על בנות, יש בנות ואני מכירה הרבה שמפחדות מחרדים זה הופך אותך למישהי שצריך לפחד ממנה? לא.. אני בטוחה שאת ילדה מדהימה בלי קשר למידת הזיקה שלך לדת ואת לא צריכה לפחד מחילונים ולהכליל, זה שראית כמה שלא בסדר לא הופך את כולם לכאלה יש חילונים נורא נחמדים מבטיחה לך
זה להכליל, ראית חבורה אחת של חילונים דפוקים זה לא הופך את כל החילונים לאלימים, אני ראיתי ושמעתי על חרידים אלימים, סוטים, ואפילו רוצחים, אבל אני יודעת שלא כל החרידים כאלה, כל אדם אחראי למעשיו, תמיד יהיו אנשים אלימים ורעים גם חילונים גם חרידים גם יהודים וגם גויים אבל זה לא כולם ויש מלא חילונים שהם אנשים טובים, בסופו של דבר כולנו בני אדם וכולנו אותו דבר.. (גם חרידים וגם חילונים)
ראית פעם מה חרדים קיצונים עושים?
אל תדאגי, אלה לא באמת חילונים. חילוני אמיתי הוא ליברלי, ויקבל כל אדם.
אני לא יעשה לך כלום תרגעי
בואי נתחיל מזה, כידוע לי (בתור דתייה) חרדים טוענים שאינטרנט זה ע"ז.
אני גרה באזור עם הרבה חרדים, חלקם קיצונים וחלקם לא וככ הרבה פעמים פשוט הציקו לי בגלל דברים כאלו שאני כביכול כופרת כי אני לא מחמירה כמוהם.
מה את עושה באתר כזה אם את חרדיה?
רק לי זה נשמע כמו ספאם?
מעבר לכך זה שראית חילוני אחד עושה משהו לא אומר שכולם ככה.
ראיתי דתי/חרדי אחד עושה משהו זה אמור שכולם ככה?
לא!
אני גרה באזור עם הרבה חרדים, חלקם קיצונים וחלקם לא וככ הרבה פעמים פשוט הציקו לי בגלל דברים כאלו שאני כביכול כופרת כי אני לא מחמירה כמוהם.
מה את עושה באתר כזה אם את חרדיה?
רק לי זה נשמע כמו ספאם?
מעבר לכך זה שראית חילוני אחד עושה משהו לא אומר שכולם ככה.
ראיתי דתי/חרדי אחד עושה משהו זה אמור שכולם ככה?
לא!
אנונימית
באותו הנושא: