8 תשובות
תשאלי רופא עור
יכול להיות, אבל עדיף שתשאלי רופא
תלוי עד כמה הכוויה חמורה. עם זו כוויה בדרגה ראשונה
הסיכויים שישאר סימן שרואים קטן.
כוויה בדרגה שנייה תשאיר צלקת
כוויה בדרגה שלישית תצריך השתלת עור.
הסיכויים שישאר סימן שרואים קטן.
כוויה בדרגה שנייה תשאיר צלקת
כוויה בדרגה שלישית תצריך השתלת עור.
שואל השאלה:
נראלי דרגה ראשונה
היא גם קטנה
נראלי דרגה ראשונה
היא גם קטנה
אנונימית
איך קיבלת את הכוויה?
שואל השאלה:
נרדמתי עם הפנים על הטלפון, לא שמתי לב שהוא שם אפילו
נרדמתי עם הפנים על הטלפון, לא שמתי לב שהוא שם אפילו
אנונימית
אה והוא כאילן התחמם בלילה?
לא חושבת שזה יעשה לך צלקת... לדעתי המקסימום זה קצת פיגמנטציה שתעבור עם הזמן. אם את רואה משהו מחשיד או שזה ממש מפריע לך לכי לרופא עור.
לא חושבת שזה יעשה לך צלקת... לדעתי המקסימום זה קצת פיגמנטציה שתעבור עם הזמן. אם את רואה משהו מחשיד או שזה ממש מפריע לך לכי לרופא עור.
שואל השאלה:
כן זה מהחימום
ואחלה תודה (:
כן זה מהחימום
ואחלה תודה (:
אנונימית
באותו הנושא: