2 תשובות
תשאלי את הרכזת אם תהיה עוד הזדמנות, אם זאת ממש ההזדמנות הסופית שאפשר להתקבל לאותו מקום ואת באמת רוצה אותו- אז לדעתי תקחי כדור, תתאמצי ותלכי לסיירת
שואל השאלה:
היי תודה, בסוף הלכתי:)
אנונימית