3 תשובות
זה ממש אובססיבי מצידך וזה בטח חונק אותו תני לו מרווח נשימה שהוא יוכל להתעגע אליך יזימת שיחה מצידו מובטחת :)
אני כל כך כמוך, ובטח שעוד מלא בנות..
למדתי להבין שגם שאת לא שולחת את ההודעה הוא מתחיל להשתגע וחשוב ככה, תשחררי קצת וזה יבוא
למדתי להבין שגם שאת לא שולחת את ההודעה הוא מתחיל להשתגע וחשוב ככה, תשחררי קצת וזה יבוא
להתעסק דברים אחרים. הוא בסופו שלדבר ישלח הודעה, אל תהיי אובססיבית.
באותו הנושא: