44 תשובות
נוו איפה הבנים בעולם? מה אתם פתאום נעלמים? תראו כמה נעצים הבנו רק כדי שתענו ואתם כלום, נאדה...
אנונימית
אם הם אומרים שלא אני מפסיקה עם הג'ל
רציתי להיות מטופחת ואני מבינה שאיןמטעם חחח
סתם אבל הידידים שלי שמים לב ומסתכלים על זה אז יש מצב
רציתי להיות מטופחת ואני מבינה שאיןמטעם חחח
סתם אבל הידידים שלי שמים לב ומסתכלים על זה אז יש מצב
אנונימית
לא
אנונימי
כן במקרה ואני מסתכל על אותה אחת בדרך כלל אז אני ידע שהיא עשתה כי אני מסתכל אז איך לא?
נעצתי בשביל שתקבלו עוד תשובות
נעצתי בשביל שתקבלו עוד תשובות
חלק מהפעמים
אנונימי
שמים לב...
לא
כן. אני בעצמי שם לק אז כמובן שאשים לב..
אני גם כל הזמן מעיר לחברה שלי על הציפורניים שלה ואפילו יוצא שאני מסדר לה אותם ושם לה לק חח
אני גם כל הזמן מעיר לחברה שלי על הציפורניים שלה ואפילו יוצא שאני מסדר לה אותם ושם לה לק חח
אנונימי
לא. תפסיקו להשקיע.
^ בד"כ לא משקיעים בשבילכם, אלא בשביל עצמנו. זה כיף לעשות מניקור וזה נראה טוב אחכ. אנחנו אוהבות להראות טוב בעיקר בשביל הביטחון העצמי שלנו ואין לזה שום קשר אליכם. אם יש אתכם בחורה יפה אתכם תגידו תודה אבל אל תחשבו שזה הכל בשבילכם כי זה לא לגמרי נכון.
הם לא ישימו לב גם אם תעשי קרחת אז ללק את רוצה שהם ישימו לב? ח ח ח
אנונימית
בנים לא ישימו לב אפילו אם תלבשי את אותה החולצה כל יום. את מצפה שישימו לב ללק שלך?
היי אנונימית מעליי כתבה משהו כמוני חח
היי אנונימית מעליי כתבה משהו כמוני חח
אנונימית
חח קטע
אנונימית
בנות אל תעשו לק בשביל בנים
תעשו את זה בשביל ההרגשה הטובה שלכן
תעשו את זה בשביל ההרגשה הטובה שלכן
אנונימית
בנים חושבים רק על דבר אחד-זיון
אנונימית
לק ג'ל בכללי זה ממש מסוכן ולא בריא
אנונימית
אם אני שם לב? ברור שכן, כאילו אם זה לק שקוף אני לא יכול לראות אבל אם זה לק בצבע ברור שאני לא חושב שאדום זה הצבע הטבעי של הציפורניים שלה
לא כל הבנים שמים לב ואכפת להם
אם זה משנה אני שמה לב ללק ולדעתי זה ממש יפה (בת אבל)
אנונימית
חחח לפעמים ואז אני מחמיא על זה סתם כי בא לי ^_^
שואל השאלה:
איך השאלה הזאת הגיעה לעמוד הראשי?- אני בשוק לול
איך השאלה הזאת הגיעה לעמוד הראשי?- אני בשוק לול
אנונימית
אני שם לב לזה אבל זה לא משהו שמעלה או מוריד לי מבת אם זה מה שהתכוונת
אנונימי
בדרך כלל אני לא שם לב
אנונימי
בטח שאני שם לב
אם בת עם לק* סליחה
שאלה נחמדה ומסקרנת ביותר אבל לאותו אחד שכתב "לא אז תפסיקו להשקיע" אז לא נראה לי שמטרת השאלה היא שנעשה דברים לפי הדעות שלכם. בסך הכל שאלו אם אתם שמים לב או לא וגם אם לא? אני מאמינה שרוב הבנות עושות את זה לא רק בשביל הטיפוח ושיסתכלו על זה אלא קודם כל בשביל עצמן וכי הן אוהבות את זה.
אנונימית
שם לב? לרוב כן.
אם זה מוריד או מוסיף לי או משהו כזה, בכלל לא, זה לא מעניין אותי.
אם זה מוריד או מוסיף לי או משהו כזה, בכלל לא, זה לא מעניין אותי.
כל בנזוג שהיה לי שם לב לזה- בעיקר כי החזקנו ידיים והם הסתכלו לי על היד
בטח ששמים לב
אני שם לב אבל לא ממש אכפת לי
נראלי שכן חח
נגיד ם זה שקוף אני לא כל כך ישים לב
נגיד ם זה שקוף אני לא כל כך ישים לב
לא
האמת היא שגם אם לא במודע הדברים הראשונים שבני אדם שמים לב אליהם זה הנעליים השיער והציפורניים, הם מעידים הרבה על הטיפוח של הבן אדם.
אני בת אבל אני חייבת להגיד שאני אוהבת אותך כי באמת שלא יוצא לי הרבה לראות אנשים שיודעים מתי לכתוב אם או עם ואת הצלחת בשניהם אז חשוב לי להגיד שאת בן אדם כלבבי
אנונימית
אני ואמא שלי קיבלנו מלא פעמים פידבק על הלק שלנו, אמא שלי אפילו קיבלה על הלק ברגליים
גבר שאכפת לו שהאישה תהיה מטופחת מסתכל ועוד איך מסתכל בדיוק כמו שאישה מסתכלת אם לגבר יש שערות על הכתפיים/שיערות יוצאות מהאף והאוזניים ואפילו על שיניים תלוי מה קובע אצלה טיפוח...
גבר שאכפת לו שהאישה תהיה מטופחת מסתכל ועוד איך מסתכל בדיוק כמו שאישה מסתכלת אם לגבר יש שערות על הכתפיים/שיערות יוצאות מהאף והאוזניים ואפילו על שיניים תלוי מה קובע אצלה טיפוח...
כן, אבל לפי דעתי זה לא כל כך משנה אם בנות ישימו או לא.
לא
אנונימי
כן שמים לב...
אבל אני אישית יותר אוהב בנות בלי לק, אני לא מבין מה יפה כל כך בלק
אבל אני אישית יותר אוהב בנות בלי לק, אני לא מבין מה יפה כל כך בלק
תלוי מי
אם זו מישהי ששמתי עליה עין אז כן, כל דבר קטן אני אשים לב
אם זו סתם מישהי אז לא יהיה לי אכפת.
אם זו מישהי ששמתי עליה עין אז כן, כל דבר קטן אני אשים לב
אם זו סתם מישהי אז לא יהיה לי אכפת.
אנונימי
לק זה לא עושה כלום
אצל רוב הבנים זה בכלל לא מעניין
כמו קצת אצל שיער בגוף אצל בנים
לא עושה כלום
אולי חוץ מכה שאו זה מפריע או מדליק לא יודע.
מבחינתי לק זה ילד שחזר מהגן והגננת לא שטפה לא תידיים אחרי שסיים
אם ה"אומנות" חח זה באמת סתם.
אבל דאגו לציפורניים מטופחות זה עושה יד עדינה וכן מדליק אצל בנות
אצל רוב הבנים זה בכלל לא מעניין
כמו קצת אצל שיער בגוף אצל בנים
לא עושה כלום
אולי חוץ מכה שאו זה מפריע או מדליק לא יודע.
מבחינתי לק זה ילד שחזר מהגן והגננת לא שטפה לא תידיים אחרי שסיים
אם ה"אומנות" חח זה באמת סתם.
אבל דאגו לציפורניים מטופחות זה עושה יד עדינה וכן מדליק אצל בנות
כן אבל לא אכפת
אנונימי
דווקא כן ואם אני חושב שזה יצא לה יפה ומתאים לה אני גם לרוב אומר
אני ספציפית כןן.
זה ממש ממש ממש יפה
זה ממש ממש ממש יפה
אנונימי