4 תשובות
אם אתה מנגן טוב אז זה חמוד
כן, מאוד יפה. בהצלחה:)
חמוד מאוד.. אבל עדיף על אקוסטית או רגילה
בהצלחה
בהצלחה
חח איזה ילד חמודxd אתה בן 11 אין לך מה לחפש חברה...
אנונימית
באותו הנושא: