5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בחורה אני גבר אבויה
אני לא בחורה אני גבר אבויה
מסתכלת עליו הרבה, מנסה להתקרב אליו.
שואל השאלה:
אין הרבה תגובות, כלומר הרוב פשוט לא מראות סימני עניין?
אין הרבה תגובות, כלומר הרוב פשוט לא מראות סימני עניין?
אני לא.
אני מראה סימני עניין באישה
אני מראה סימני עניין באישה
אנונימית
מנסה שלא אבל צוחקת מהמון דברים שהוא אמר (בעיקר כי הוא בן אדם מצחיק אבל), מחייכת אליו הרבה, אם הוא בקצה של הכיתה אז כנראה שאסתכל עליו הרבה ^-^ אם אני מדברת איתו אז אני מסתכלת לו ישר לעיניים
באותו הנושא: