6 תשובות
כן (: למה להפרד?
כן, זה בסדר.
זה בסדר אבל אני הייתי נפרדת ממנו..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת להפרד ממנו, פשוט קצת מפריע לי איך שהוא היה פעם
אני לא חושבת להפרד ממנו, פשוט קצת מפריע לי איך שהוא היה פעם
אנונימית
כל אחד היה מטומטם קצת בעבר.. כולנו היינו ילדים ועשינו שטויות.. זה שהוא הפסיק מראה שאת חשובה לו וזה לא איך שהוא רוצה להיות באמת
אין סיבה להיפרד
אין סיבה להיפרד
פעם זה פעם.
אם את חושבת שהוא השתנה אין סיבה להיפרד
אם את חושבת שהוא השתנה אין סיבה להיפרד
באותו הנושא: