19 תשובות
אולי מתביישים<?
אולי מתביישים
חחח לא מתחילים איתך... כי את מאוד "צנועה"
^ זאת דעתה ויש לה ביטחון היא לא משוויצה בכלום..
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהם מתביישים ממני
אני לא חושבת שהם מתביישים ממני
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת צנועה ואין לי ביטחון עצמי גם ככה שאני לא עפה על עצמי
אני באמת צנועה ואין לי ביטחון עצמי גם ככה שאני לא עפה על עצמי
אנונימית
זה יבוא אל תדאגי לזה
אם באלך דברי איצי בצאט
אם באלך דברי איצי בצאט
זאת דעה שלך שאת נראת טוב ועם אופי טוב. אני מכיר מישהי שחשבה ככה אבל היא בסך הכל פרחה מכוערת (הרבה חושבים ככה) אבל היא חשבה אחרת. (בכל מקרה אני לא אומר שאת מכוערת או עם אופי לא טוב, יש מצב כי אני לא מכיר אותך)
אנונימי
הרבה מתביישים באופן כללי אולי הם לא מרגישים שאת פתוחה לזה
כנראה שאת מחצינה סוג של סגירות ומרחק מבנים.
מהמון סיבות אפשריות. אם את מאוד רוצה קשר מציע לך להציע גם.
שואל השאלה:
להציע מה?
להציע מה?
אנונימית
להציע לבנים... כלומר להתחיל איתם.
שואל השאלה:
איך להתחיל איתם?
איך להתחיל איתם?
אנונימית
יש בנים ששופטים לפי שטחיות, וכנראה שאת פשוט לא שטחית
תהיי בקשר עם בנים בסיסי קודם...
לא סקסית מספיק כנירא.
אנונימי
שואל השאלה:
אני נראת בסדר טוב?
לא יפה ולא מכוערת ותפסיקו להוציא את המרמור שלכם בשאלות בסטיפס
אני נראת בסדר טוב?
לא יפה ולא מכוערת ותפסיקו להוציא את המרמור שלכם בשאלות בסטיפס
אנונימית
כי בנים כבר מפחדים לגשת לבנות
באותו הנושא: