תשובה אחת
אח שלי,
זה בעיקר עניין של להיות חיובי, לחייך ובטחון עצמי
זה פחות המשפטים הבומבסטיים שיש לך
תבוא, תתעניין, תשאל את השם שלה, איפה לומדת, מה לומדת, תדבר על הפאן שיש במסיבה
תשאל אותה מה היא הכי אוהבת במסיבה (=שאלת 'קצה')
בהצלחה גבר
זה בעיקר עניין של להיות חיובי, לחייך ובטחון עצמי
זה פחות המשפטים הבומבסטיים שיש לך
תבוא, תתעניין, תשאל את השם שלה, איפה לומדת, מה לומדת, תדבר על הפאן שיש במסיבה
תשאל אותה מה היא הכי אוהבת במסיבה (=שאלת 'קצה')
בהצלחה גבר
באותו הנושא: