10 תשובות
ארוחת צהריים
בוקר
כי אם לא אז אתה תדלג על ארוחה ואוכל זה טעים אז לא כדאי לדלג על ארוחה כי אתה תפסיד אוכל טעים
ארוחת בוקר - משהו באמצע כזה שנטרלי גם לארוחת בוקר וגם לצהריים
שואל השאלה:
המבורגר זה תמיד טוב אבל אין לי...
אנונימי
בוקר
צהריים לדעתי
בוקר
פשוט כי זה יותר טעים
ארוחת בוקר בארור -אין יותר טעים מזה
מה זה משנה איך את קוראת לזה? פשוט תאכלי חחח
צהריים