10 תשובות
ארוחת צהריים
בוקר
כי אם לא אז אתה תדלג על ארוחה ואוכל זה טעים אז לא כדאי לדלג על ארוחה כי אתה תפסיד אוכל טעים
כי אם לא אז אתה תדלג על ארוחה ואוכל זה טעים אז לא כדאי לדלג על ארוחה כי אתה תפסיד אוכל טעים
ארוחת בוקר - משהו באמצע כזה שנטרלי גם לארוחת בוקר וגם לצהריים
שואל השאלה:
המבורגר זה תמיד טוב אבל אין לי...
המבורגר זה תמיד טוב אבל אין לי...
אנונימי
בוקר
צהריים לדעתי
בוקר
פשוט כי זה יותר טעים
פשוט כי זה יותר טעים
ארוחת בוקר בארור -אין יותר טעים מזה
מה זה משנה איך את קוראת לזה? פשוט תאכלי חחח
צהריים
באותו הנושא: