התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השיר הזה? אבל תקשיבו ליותר משתי שניות... -
קישור מצורף
3 במרץ 2018, 19:25
חוות דעת
רוק
מוסיקה
3 תשובות
מצטער אבל לא יכולתי יותר משתי שניות...
זה רע.
ב
בנימין (ביבי) נתניהו
סביר.
H
Hidden Secrets
ממש מגניב. תודה על ההצעה.
T
Twin Peaks
באותו הנושא:
מי יותר יפה לדעתכם בר רפאלי או שיר אלמליח?
איזה שם יותר יפה לדעתכם לילך, שירה, או, תאיר?
תקשיבו יש שיר כזה ששכחתי איך קוראים לו
אל מי משתי הבנות האלה יותר תתחברו?
איזה שירים יותר מביכים לדעתכם של סטטיק ובן אל או של רון נשר?
מי יותר יפה לדעתכם שיר אלמליח או נטע אלחמיסטר?
באיזה שירים יש יותר משמעות לדעתכם של עומר אדם או של טונה למשל?
איזה שם יותר יפה לבת לדעתכם - ירין או שירה.
איזה שיר יותר יפה לדעתכם שני משוגעים או אל תשאלי?
בבקשה תקשיבו לי אם אתם רוצים עולם טוב יותר
שלום תקשיבו המנהלת שלי עוזבת אותנו שנה הבאה אז רשמתי לה שיר פרידה השיר בפירוט, אשמח עם תגידו מה דעתכם.