5 תשובות
לא - למה לי?
קורים דברים כאלה, וחוץ מזה - מה זו באמת אשמתו?
קורים דברים כאלה, וחוץ מזה - מה זו באמת אשמתו?
לא
את\ה בן או בת?
אם זה להיות בקטע זוגי זה אחרת מלהיות חבר שלו, אז זה תלוי במה שאת/ה
הוא נשמע קצת מוזר
אם זה להיות בקטע זוגי זה אחרת מלהיות חבר שלו, אז זה תלוי במה שאת/ה
הוא נשמע קצת מוזר
אנונימית
ממש לא, להפך, צריך לעודד אותו מסכן ואם התחברת אליו, מה רע? מה שחשוב שלך יהנה טוב.
למה לא? בכל זאת זה לא אשמתו
באותו הנושא: