5 תשובות
לא - למה לי?
קורים דברים כאלה, וחוץ מזה - מה זו באמת אשמתו?
לא
את\ה בן או בת?
אם זה להיות בקטע זוגי זה אחרת מלהיות חבר שלו, אז זה תלוי במה שאת/ה
הוא נשמע קצת מוזר
אנונימית
ממש לא, להפך, צריך לעודד אותו מסכן ואם התחברת אליו, מה רע? מה שחשוב שלך יהנה טוב.
למה לא? בכל זאת זה לא אשמתו