4 תשובות
כי בנות אוהבות לנהל קבוצות כאלה
חח צודקים xd סתם משועממת רוצות לדבר עם משהו אז הן מוסיפות את כל העולם ואיששתו לקבוצה, ולא רק זה! הן גם מכריחות לעשות בכל דבר לייק.. כאילו סעיי!
חהחהחהחה.. אני לא עשיתי קבוצה.. =)))
כי משעמם להם בחיים.
חוץ מזה חצי מהקבוצות נסגרות אחרי שבוע.
ואני בת, וזה רציני חופר o:
חוץ מזה חצי מהקבוצות נסגרות אחרי שבוע.
ואני בת, וזה רציני חופר o:
באותו הנושא: