תשובה אחת
פרידום צודק שוקולד מעלה את רמות הדפמין במוח מה שגורם להרגשה טובה
אני לא יודע אם הוא מפריש סרוטונין וגם אם כן סרוטונין לא משפיע על הרגשה טובה
אבל אני כן חושב שהוא מפריש כמויות קטנות של אוקסיטוצין שזה חומר כימי שגורם לך להרגיש מאוהב