2 תשובות
זה נורמאלי כמעט כל אחד רוצה תינוק.
גם אני רוצה לפעמיים
גם אני רוצה לפעמיים
ברור שהגיוני.
רוב האנשים רוצים לחוות את זה.
כמו שאומרים ילדים זה שמחה (:
רוב האנשים רוצים לחוות את זה.
כמו שאומרים ילדים זה שמחה (:
באותו הנושא: