16 תשובות
בהצלחה קודם כל. חח והיה לי כבר אני כיתה י"ב
יש לי היום מבחן במתמטיקה
זה הרבה יותר קשה מאנגלית
לא המיצב שלי או שבוע הבא או עוד שבועיים לאדעת
כן:(
לא התכוננתי ולא עשיתי כלום.. אולי נעבור? בעזרת השם :)
שואל השאלה:
מה?!?!?!? סבבה אני יביא לך
אנונימית
בהצלחה!
אנונימית
זה אנגלית
מה יש להתכונן לזה?
גם לי יש!
בהצלחה לנו (:
אני בצבא ואני ממש לא מתגעגעת למבחנים ובגרויות, חוץ מלזמן שהייתי ישנה בבית. (עכשיו שאני ביומיות וב8 מגיעה הביתה וקמה ב 4 בבוקר, אני לא מספיקה כלום.
יש לי מבחן באזרחות עם מלא חומר
ולא רק שזה הרבה זה גם משעמם
וגם לא למדתי כי אני סתומה
עדיף מיצב באנגלית
לא למדתי... זה לא לתעודה אז מה כפת לי
יש לי סתם מבחן לא מיצב
באנגלית כמובן
בהצלחה לכל מי שיש 3>
אנונימית
גם לי יש מיצ"ב: (
בהצלחה לנו!:)
תכלס גם לי יש היום מיצב באנגלית אבל לא למדתי הוא משהו אין לי כח
כן ולא למדתי
אנונימית
לא, יש לי ב20 לחודש כי זה פנימי