7 תשובות
חח יש מסטיק אבטיח, הירוק הזה שנראה כמו גלולה
שואל השאלה:
גם למסטיק אין טעם ספציפי.. זה סוג של ממתק. פשוט המציאו טעם מסוים וקראו לו מסטיק. כמו צבע מסטיק (ויש מסטיקים בכל הצבעים)
אנונימית
יש לנו פה יוזמת גאונית, מה?
כי אין טעם ספציפי לארטיק ( קולה משמש רמזור)
אנונימית
יש
אנונימי
עלית פה על משהו אחותי