7 תשובות
שואל השאלה:
ואם רק גבינה צהובה?
ואם רק גבינה צהובה?
זה לא בריא אבל גם לא מזיק.
לא במיוחד
בטח שיכול להיות בריא.
עם לחמנייה מלחם שחור, ועם גבינה צהובה דלת שומן 2 פרוסות ככה וקצת קטשופ, עם סלט ירקות. אחלה ארוחה.
עם לחמנייה מלחם שחור, ועם גבינה צהובה דלת שומן 2 פרוסות ככה וקצת קטשופ, עם סלט ירקות. אחלה ארוחה.
תלוי מה יש בו. גבינה צהובה זה לא בריא
תלוי מה יש בו.
אני מכינה לפעמים עם גבינת קשקבל, ביצה, בצל, פטריות לפעמים ולפעמים גם כמה עלי טיבול. זה אחד הטעימים, כמו חביתה רק בלי לטגן xd
אני מכינה לפעמים עם גבינת קשקבל, ביצה, בצל, פטריות לפעמים ולפעמים גם כמה עלי טיבול. זה אחד הטעימים, כמו חביתה רק בלי לטגן xd
תלוי
אם תשימי לחם רגיל 2 פרוסות וגבינה צהובה 28% וקטשופ אז לא בריא במיוחד
אבל אם תשימי שתי פרוסות לחם קל או מלא וגבינה צהובה 5% ופרוסות עגבניות בפנים אז זה הרבה יותר טוב.
אם תשימי לחם רגיל 2 פרוסות וגבינה צהובה 28% וקטשופ אז לא בריא במיוחד
אבל אם תשימי שתי פרוסות לחם קל או מלא וגבינה צהובה 5% ופרוסות עגבניות בפנים אז זה הרבה יותר טוב.
אנונימית
באותו הנושא: