4 תשובות
תהיי פתוחה, תגידי לה שאת הכי שמחה בשבילה באמת כייף לך לראות אותה ככה מאושרת, ושזה לא נוצר מקנאה חס וחלילה, אבל כול הצילומי מסך האלה, וכול הרומנטיקה מזכירה לך את האקס, וזה גורם לך להרגיש רע להיזכר בו ובאיך שהייתם.
תכתבי לה שאת אוהבת אותה ממש ותומכת בה בהכל אבל שקצת קשה לך עם ההודעות האלה תסבירי לה בדיוק כמו שכתבת פה והיא תבין
תגידי לה עם היא חשובה לך "תקשיבי מיתר (סתם שם שזרקתי) אני בתקופה קשה עכשיו.. לא קל לי לראות את כל הדברים שאת שולחת אני הכי שמחה בישבילך אבל אני פשוט ממש אשמח עם תוכלי שלא לשלוח לי יותר הודעות על "חיי האהבה" שלך
קודם כל, את ממש לא תצאי חברה קנאית או רגועה. החברה שלך צריכה לכבד אותך ולהבין את מצבך, אז או שהיא החברה הגרועה, או שהיא חסרת טאקט.
את יכולה להתעלם ולא באמת לקרוא את מה שהיא שולחת ויכולה לבקש ממנה להפסיק כי זה עושה לך רע. אם היא חברה טובה היא תבין את זה.
באותו הנושא: