3 תשובות
אולי קצת
אבל בתכלס אם אדישות באה לך בקלות
אז בנים חולים על זה... הם מרגישים שאת לא כמו כל אלה שנמרחות עליהן ישר וזה יותר שווה ויחפשו להרשים אותך קיצור את הופכת לאתגר בשבילכם וזה מעולה.
מה שכן תראי ששווה להתאמץ ולאט לאט תורידי באדישות
עכשו לשאלה באמת שבקטנה
אבל בתכלס אם אדישות באה לך בקלות
אז בנים חולים על זה... הם מרגישים שאת לא כמו כל אלה שנמרחות עליהן ישר וזה יותר שווה ויחפשו להרשים אותך קיצור את הופכת לאתגר בשבילכם וזה מעולה.
מה שכן תראי ששווה להתאמץ ולאט לאט תורידי באדישות
עכשו לשאלה באמת שבקטנה
שואל השאלה:
לא, את מה שהוא הראה לי
לא, את מה שהוא הראה לי
אנונימית
מה לא תראי עוד פעם? אותו?
באותו הנושא: