3 תשובות
כן, דפקו לנו בדלת אבל הכלב שלי לא הגיב. זה היה באיזה שלוש בלילה, לא ידעתי מה לעשות אז פשוט התכסתי בשמיכה עד הראש ונשמתי בשקט. אולי דמיינתי בכלל
כן אוננתי בלילה וראיתי שמנסים לפתוח תדלת בשקט ופתחו ממש לאט אז סגרתי טלוויזיה מהר אבל ראו שעומד לי כמו מטומטם ואני ערום
אנונימי
כן, 2 שוטרים דפקו אצלי בבית ב3 לפנות בוקר והעירו אותנו בבהלה בגלל חייל שברח מהצבא וחשבו שהוא גר אצלנו.

ומקרה נוסף ששוטרים דפקו בחוזקה והייתי לבד בבית וישנתי, והם פתחו ושברו לי את החלונות בחדר.