אני נמצאת במערכת יחסים כבר שנה בערך בזמן הזה אמחנו רבים הרבה ואין ממש תקשורת.נכנסתי לקשר כברירת מחדל מהקשר הקודם שלי ונסחפתי.יש פעמים שחושבת עליו אבל לא יודעת את מי אני באמת אוהבת. אני מתוסבכת ורע לי. ואני יודעת שאם אנחנו נפרד אני מפסידה גבר זהב לחיים.