התחברות הרשמה

למה ביבשת אסיה נבנים הכי הרבה מגדלים? יש סיבה כלשהי?

14 במרץ 2018, 15:17
יבשותאסיהמגדל    
2 תשובות
כדי שהיה לכולם מקום לגור?
2
2T
שואל השאלה:
תודה רבה הנחתת לי השראה
אנונימית
באותו הנושא:
מהן המדינות ביבשת אסיה? חוץ מישראל...
היבשת שבה נמצאת ישראל - ישראל היא באירופה או אסיה? או חצי חצי?
מדינת ישראל היא חלק מיבשת אסיה?
שמות היבשות בעולם - שלום, למה היבשות בעולם נקראו בשם שלהן? למה לאפריקה קוראים דווקא אפריקה ולא אסיה?
אם מצרים ביבשת אפריקה אז איך אנחנו נחשבים ביבשת אסיה?
אם אסיה היא היבשת הגדולה מכולן מהי הכי קטנה?
בין יבשות אסיה אוסטרליה ואמריקה נמצא האוקיינוס ה...?
מגדל פיזה נבנה בכוונה על הצד?
איזו יבשה יותר מפותחת, דרום אמריקה או אסיה?
אפשר שלוש ימות השוכנות ביבשת אסיה? תודה לעונים
רוסיה היא ביבשת אירופה או אסיה?