2 תשובות
זה תמיד כואב בהתחלה אין מה לעשות, אחרי כמה זמן שתנגני זה כבר לא יכאב. ועבר רק שלושה ימים וכבר למדת כמה אקורדים, את בקצב טוב
ברור, העור באמבעות יתקשה עם הזמן ככל שתעבדי, ולא יכאב לך. בהתחלה כולם מתקשים, אני בטוחה שעוד ממט יהיה לך הרבה יותר קל
באותו הנושא: