5 תשובות
לא אני שומעת זמרים שבאמת יודעים לשיר כמו לורן היל.
אנונימית
שואל השאלה:
את לא עונה לי על השאלה והדעה שלך לגבי זה פחות מעניינת מי ומה בעינייך זה זמר, תודה :)
את לא עונה לי על השאלה והדעה שלך לגבי זה פחות מעניינת מי ומה בעינייך זה זמר, תודה :)
אנונימית
סוף העולם
וכי אני ממש מתחברת אליו
וכי אני ממש מתחברת אליו
וואו, שאלה קשה מאד מאחר ואני מאד אוהבת את כל שיריו (הכל כולל הכל)!
התלבטתי בין "אמש" ל"עם הזמן". השיר הנבחר הוא "עם הזמן". המילים בצירוף ללחן בשיר הזה, מעבירים תחושה של דכאון ובאיזשהו מקום אהבתי להכנס לתחושה הזו. כשטסתי לפולין לא מזמן ושמעתי את השיר מול נוף של עצים ערומים, ושמים אפרורים וקודרים, נכנסתי לאווירה הזו עוד יותר. מאז לשיר יש מקום קטן בלב שלי.
התלבטתי בין "אמש" ל"עם הזמן". השיר הנבחר הוא "עם הזמן". המילים בצירוף ללחן בשיר הזה, מעבירים תחושה של דכאון ובאיזשהו מקום אהבתי להכנס לתחושה הזו. כשטסתי לפולין לא מזמן ושמעתי את השיר מול נוף של עצים ערומים, ושמים אפרורים וקודרים, נכנסתי לאווירה הזו עוד יותר. מאז לשיר יש מקום קטן בלב שלי.
אין שום בעיה וזה לא אמור לסתור. אפשר בכל זאת לאהוב את הלחן ואת המילים