6 תשובות
תלוי כל אחת חושבת אחרת
אני מאמינה שאין צורך בחבר בגיל כזה
בתכלס... מיותר, בלי קשר למוקדם... למרות שאם שניכם מרגישים משהו אחד כלפי השני אז בכבוד... אבל אם לא, מיותר
אני חושבת שבגיל כזה זה די מיותר מה את צריכה את זה על הראש?
תגיעי לגיל יותר גדול ותהיי עם חבר
עכשיו בגיל כזה זה לא רציני ורוב הפעמים זה רק בשביל "להשוויץ"
זה מאוד תלוי באנשים, הכרתי אנשים בני 13 עם רמת הבנה ובגרות של בני 20, אבל אני חושבת שזה מאוד מוקדם ושיש דברים אחרים להתעסק בהם, לרוב זה באמת לפוזות (גם אם לא במודע ) וזה לא רציני
אני חושבת שזה לא מוקדם. כמובן שזה תלוי בסוג של החברות. אם אתם חברים אבל בלי נשיקות ודברים כאלו אז זה בסדר לגמרי וזה חלק מהחוויה של לפני ה"חברות האמיתית" כביכול אבל זה עם נשיקות וכאלו אז כן זה עוד מוקדם.
כן