9 תשובות
יש לה טיפה מבנה חייזרי לפנים. בגדול לא אוהבת את היופי שלה, מאוד ילדותי מצד אחד ומצד שני שזוף כזה בהגזמה
אנונימית
היא מהממת לדעתי ויש לה גוון עור מושלם
לפעמים היא נראית מהממת ולפעמים היא נראית מוגזמת כזה
היא הדבר הכי מושלם שאני מכירה
ואי היא מכוערת היא והגבות המוזרות שלה
זה נכון. הפנים שלה באמת מזכירות קצת פנים של חייזר
אבל הפנים שלה באופן כללי יפות והצבעים שלה מיוחדים- עינים בהירות, עור שזוף
אבל הפנים שלה באופן כללי יפות והצבעים שלה מיוחדים- עינים בהירות, עור שזוף
לדעתי היא ממש יפה
הייתי מתה להיראות כמוהה
הייתי מתה להיראות כמוהה
אתה טועה
אני גם לא חושבת שהיא יפה, אבל כל אחד והחשיבה/ טעם שלו.
באותו הנושא: