התחברות
הרשמה
למהה אוהבים לענות אותי כל הזמן חשבתי כבר לפרוש מהחיים נמאסס באמת שנמאס גם חופש גם מציקים יואו..
באלי ללכת מפה כבר לצאת מהעינוי הזה מהחיים הלא כייפים האלה והלא טובים החרא הזה שלא באלי אפילו לקום מהשינה לעולם חרא ומענה אוף
מה לעשות כבר מה?
23 במרץ 2018, 14:33
יאוש
דיכאון
עצב
2 תשובות
לשנות גישה, לנסות למצוא משהו טוב בחיים, ובעצמך
א
אורה ושמחה
מבינה ככ
אנונימית
באותו הנושא:
"אני אוהב את הטיפוס שלך סוג של מפתה אותי" מה לענות על זה?
שאלה טיפה מפגרת ובלי להכליל אבל למה לפעמים לבנות לוקח מלא זמן לענות להודעות..? אתן כאילו מדברות עם 8 אנשים במקביל?
כמה זמן לוקח לכם לענות להודעה רוב הזמן?
אתם אוהבים לענות על שאלות?
אתם אוהבים לענות על ספאמים?
יש לי הרבה אנשים שאני אוהב ואוהבים אותי (חברים, משפחה..), למה אני עדיין מרגיש בודד כל הזמן?
אם הוא רושם "אני אוהב אותך" וגם אני אוהבת אותו אז מה אני יכולה לענות לו?
מה לענות למישהי מהכיתה שלי ששאלה אותי למה אני מסתכל עליה כל הזמן?
כששואלים אותי איזה סוג בנות אתה אוהב, מה אני אמור לענות?
למה לוקח לבנות המון זמן לענות להודעה בוואטאפ? זה משגע אותי!
עוד שאלה רצינית, על איזה סוג שאלות אתם הכי עונים \ אוהבים לענות?