6 תשובות
כן
תודה על הדאגה :)
תודה על הדאגה :)
את האמת רגילים כבר
לגמרי.
חוץ מזה שאני מקווה שהחג לא יהרס לי בגלל הישמעלים. הכל דבש3>
חוץ מזה שאני מקווה שהחג לא יהרס לי בגלל הישמעלים. הכל דבש3>
כן (:
תודה על הדאגה3>
תודה על הדאגה3>
בהחלט
אויש איזה נחמד אתה:)
באותו הנושא: