6 תשובות
אתמול הייתי אצל רופא שאמר לי ששמים כל לילה במשך בערך שנתיים אבל אני לא מבינה בזה.
שימי כל לילה בנתיים ותשאלי את הרופא שעשה לך את הגשר
שימי כל לילה בנתיים ותשאלי את הרופא שעשה לך את הגשר
אנונימית
שמים את זה כל לילה
(האורטודנט שלי אמר לי למרות שאני עוד לא עם הפלטה הוא אמר לי והסביר על כל התהליך של הגשר אז הוא גם אמר על הפלטה)
וכיף לך שסיימת עם הגשר חחח
(האורטודנט שלי אמר לי למרות שאני עוד לא עם הפלטה הוא אמר לי והסביר על כל התהליך של הגשר אז הוא גם אמר על הפלטה)
וכיף לך שסיימת עם הגשר חחח
כן כי לשיניים יש נטייה לחזור למצבם הקודם
אני בן
שואל השאלה:
אל תגידי דברים שאת לא יודעת
אל תגידי דברים שאת לא יודעת
אנונימית
לא שמים את זה כל הלילה
באותו הנושא: