2 תשובות
זה טבעי לזוג לריב אל תתרגשי יותר מידי..
אני מאמין שהדברים יסתדרו, דברו תבינו דברים יותר טוב ותתפייסו.. (:
שואל השאלה:
היה פעם אחת שפרקתי לו את כל מה שיושב עלי וגם סיפרתי לו מה עובר עלי ושיש משהו שמפריע לי באופי שלו (הסברתי לו שהוא ישתנה לרעה) ואני מרגישה שזה לא עובר לו והוא לא יעשה עם זה שום דבר אף פעם.. וזה מאכזב.. ואני הכי רוצה עכשיו לפרוק את מה שיושב עלי על הלב שלי עכשיו אבל הבעיה שאני לא יכולה, אני חוששת שאף אחד לא יבין אותי..