התחברות הרשמה

אז הכרנו המסיבה ו...

הכרתי אותו וזה היה קצת ממזמן לפני חצי שנה או יותר ומאז לא הפסקנו לחשוב אחד על השני ובאמת שהיה בנינו ממש קליק , בחיים זה לא קורה לי
היינו מדברים חודש אחריי הרבה ואז הפסקנו
ועכשיו חזרנו לדבר שוב אני מרגישה מיוחדת איתן ושאני באמת מאוהבת בו אבל כול פעם שהוא מתקשר אליי אני קופאת ובקושי מצליחה לדבר אני מגמגמת ושותקת מלא או חוזרת על אותה מילה והחיים זה לא קורה לי אני מלאה בביטחון אבל איתו לא יודעת להסביר.. למרות שהוא נותן לי תחושה ממש טובה ותמיד אומר שאני ממש יפה וזה בקיצור זה ממש מפדח והוא גר שעה ממני ואני רוצה משהו רציני אבל הבעיה שאני לא מצליחה לדבר איתו רגיל וגם הוא גר רחוק .. נה לכשות?????
29 במרץ 2018, 02:04
התחלותהפעם הראשונהביישנות    
תשובה אחת
תפתחי את הרגשות או שזה לא יקרה
S
Spongy
באותו הנושא:
זה פאדיחות שאני וחבר שלי הכרנו בסטיפס?
אני וחברה שלי הכרנו ילד חדש
מאמינים שזה ילד הקינדר שאנחנו הכרנו כל השנים הללו?
הכרנו כשהוא היה בן 17 ואני 15
די איזה מישהו חופר לי הוא בן 18 הכרנו במלון והוא אומר אני אוהב אותך וזה ואני בת 15 וחצי, איך לנתק איתו קשר?
אני ומישהי הכרנו היום..
איך אפשר לייבש מישהו שרק הכרנו ושולח לי סמילי מאוהב?
כשאני וידיד שלי רק הכרנו ניראלי שהוא סוג של התחיל איתי...
פדיחות להגיד: הכרנו באינסטגרם?
לידיד ממש טוב שלי יש חברה (בת זוג) אני והיא חברות והכל (הכרנו בגללו)
הכרנו באינטרנט, איך להתחמק מלשלוח לו תמונות בווטסאפ? הוא ראה כבר תמונות שלי ורוצה עוד, ראיתי תמונות שלו והוא אמר שישלח לי גם..