הכרתי אותו וזה היה קצת ממזמן לפני חצי שנה או יותר ומאז לא הפסקנו לחשוב אחד על השני ובאמת שהיה בנינו ממש קליק , בחיים זה לא קורה לי היינו מדברים חודש אחריי הרבה ואז הפסקנו ועכשיו חזרנו לדבר שוב אני מרגישה מיוחדת איתן ושאני באמת מאוהבת בו אבל כול פעם שהוא מתקשר אליי אני קופאת ובקושי מצליחה לדבר אני מגמגמת ושותקת מלא או חוזרת על אותה מילה והחיים זה לא קורה לי אני מלאה בביטחון אבל איתו לא יודעת להסביר.. למרות שהוא נותן לי תחושה ממש טובה ותמיד אומר שאני ממש יפה וזה בקיצור זה ממש מפדח והוא גר שעה ממני ואני רוצה משהו רציני אבל הבעיה שאני לא מצליחה לדבר איתו רגיל וגם הוא גר רחוק .. נה לכשות?????