6 תשובות
זה סבבה.
אם זה היה פעמיים שלוש אז לא, אבל אם זה פעם בשבוע אז כן. אפילו שהסכום בכלל לא גבוה זה פשוט סחיטה
שואל השאלה:
למה?
שיעור הוא שעה וחצי
למה?
שיעור הוא שעה וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
לתשובה ראשונה, כן
לתשובה ראשונה, כן
אנונימית
לא יקר
כן.. על 4 שיעורים את משלמת 180?
באותו הנושא: